Aprilhimmel

det är april och nätterna blir allt ljusare. snart ersätts norrskenet och stjärnorna av den där kombinationen av långsam skymning och omedelbar gryning, så jag passar på och njuter till fullo av de sista föreställningarna.

(jag hoppas bildkvalitén är bättre för er än för mig,
misstänker att orsaken ligger utanför min makt att åtgärda)
(och så hoppas jag att ni haft en fin start på den nya månaden)
Livsrapportering | |
#1 - - Lili:

Vad fint!

#2 - - Frida:

Åh asså den norrländska himlen är ju så fantastiskt fin, hela året runt, fastslå du säger, på väldigt olika sätt. Njut njut njut av norrskenet, och tack för att du delar med dig av bilder! Det värmer så fint i ett englandshjärta :)

Svar: den är verkligen något alldeles extra, norrlandshimlen <3 och tack själv för att du läser och lämnar små avtryck, fina du <3
Thea

Upp