Blixtvisit i stenstan

I fredags efter jobbet tog jag tåget ner till Sundsvall.
Till kvarteren jag flyttade till när jag gav mig ut i vuxenvärlden på riktigt, den där hösten 2012 – hej hej Nacksta!
Här bor ju den här fina nuförtiden <3
Vi strosade omkring i stan bland alla fina stenstadshus och så hängde vi i den där drömmiga blombutiken som jag skrivit i inlägget under detta ↓↓↓
Vi fikade på tant anci och fröken sara en dag, och åt indiskt till middag en annan.
En annan dag blev det romantiskt middag för två i form av coca cola ur hjärtglas fantastiskt oumph-gryta (throw your hands up in the air for recept) och till sist kladdkaka till kill bill vol 1 (eller om det var zombieland? målet var i alla fall sjukt mycket action och inte så himla mycket tanke pga jobb-hjärna).
Februari sa hejdå med strålande sol (men ärligt talat så är Nacksta vackrast i murrigt höstregn och mörklila moln)
Och så blev det också en nästintill obligatorisk promenad till sidsjön för att säga hej till alla änder och få lite köldnyp i kinderna innan det blev avskedspussar på perrongen.
Livsrapportering | |
#1 - - ISA:

alltså den där semlan du.. inte illa <3

Upp