Tre veckor bakåt

Tänkter sluta ursäka mig för att jag kikar in så sällan. Dels för att det blir himla enformigt och dels för att det ju trots allt är för min egen skull jag har den här lilla virtuella halvdöende dagboken. Antar att det inte är så himla konstigt att en blogg blir lidande när ca allt jag skulle ha att uppdatera om är hur jag sträckser ungefär alla serier som har med superhjältar att göra på vardagskvällarna och spenderar helgerna åt att umgås så mycket som möjligt med mina nära och kära. Jag hoppas jag kommer hitta tillbaka till bloggandet när jag väl landar någonstans på riktigt och får en gnutta motivation till att faktiskt ha några rutiner och faktiskt dokumentera livet igen. Jag tycker ju faktsikt att det är himla roligt. Till dess får ni andra tappra människor som tittar in här hålla till godo med mina sporadiska inhopp, och jag hoppas ni njuter av livet resten av tiden (men om ni inte gör det är det också okej, life can be crap, men jag hoppas du som läser i alla fall mår så bra som du kan)!

Hur som helst; för min framtida jag:s räkning; jag hade en fantastisk midsommar. Säkert 40% av alla mina bästa personer att umgås med var samlade på samma ställe (skelleftehamn) och åt gott (när jag väl lyckats få liv i det där himla kolet (tacka vet jag ved)), lekte ballongleken (där ca 98% hade sönder sina egna ballonger på gräsmattan), åt kanske livets efterrätt (typ 99% choklad + vegansk = himmelriket), såg några tokstollar bada (var kanske ungefär nästan minusgrader i vattnet) och så byggde jag en barkbåt. Dessutom vann jag båda omgångarna i Med Andra Ord så summa sumarum; framtidsthea – det här borde du se till att göra om!

Vill ni ha någorlunda regelbundna livsuppdateringar kikar jag in lite oftare på instagram, där jag har så originella namn som theaholmqvist och theaholmqvist.se! Nu följer en hel hög med gosiga bilder från mobil och kamera, håll till godo.

 
Livsrapportering, Vardagsflykt | |
#1 - - Lili:

Vilka härliga bilder! Hemskt fint hår har du också. En barkbåt? Låter underbart!

Svar: Tack så mycket! :)
Thea

Upp