Vårvinter

sånt jag gjort den senaste tiden:
firat jonathan, gått på bio, ätit sjuhundra sorters kakor, fotat hundspann, åkt hundspann, sett vinterlandet smälta bort, vaknat av att snön rasar från taket, slirat omkring med cykeln på slaskhärjade gator, blivit värmd i ansiktet av solen, tittat på hus, broderat, gosat med kusinbarn, hälsat på familj och släkt, sett två-och-en-halv säsong av "lie to me" och ungefär tusen andra saker som fått mars att swisha förbi till hälften
sånt jag ser fram emot:
moldavien i maj, muse i stockholm juni, att förbereda och inviga en utställning jag ska ha i skellefteå i sommar, att flytta till luleå för nya äventyr, påsk med allt vad det innebär (ledighet, godis, fräknar av vårsolen), att köpa en liten smidigare kamera, tatuera mig och börja fota mer vardag
sånt jag vill göra nu nu nu, men som får vänta på att tid och energi ska infinna sig:
kontakta femhundrasjuttioelva olika företag och sälja in alla idéer jag har, uppdatera hemsidan, starta någon slags plattform för mitt kreativa skapande (här krävs eventuellt också tid för mitt kreativa skapande så jag skulle ha något att lägga upp på plattformen), komma igång med ett fotoprojekt och börja rensa hjärnan med långpromenader
Sånt jag ska lägga av med:
skjuta upp allt jag tänkt skriva om här pga minns inte ens vad jag ska skriva om då.
tro att det jag kommer lägga upp inte duger pga jag gör det för min egen skull och jag vet redan att jag är awesome.
skriva med versaler (FÖRUTOM NÄR DE STÅR TILLSAMMANS) pga gillar att versalerna då kommer se ut som skrik.
vara för lat för att laga soppa till middag.
 
Livsrapportering | |
#1 - - Joré Dirgélaité:

åh att åka hundspann står på min bucketlist!!! verkar så kul?? himla fin lista (kanske snor om jag får) och superfina bilder!

Svar: Det är superroligt, verkligen! Hoppas du får chansen någon gång! Och ja absolut så får du ta listan haha! Och tack!! <3
Thea

#2 - - Julia:

Åh vad ska du göra i Lule? Ska du stanna länge? Flyttar själv upp med Tommy till hösten. :)

Svar: Jag ska vikariera på ett helgmagasin där! :) Vad jag vet blir det åtminstone till början på september, det är först och främst ett sommarvikariat :)
Thea

#3 - - Lili:

Fina bilder. <3

Svar: tusen tack! :)
Thea

Upp