De senaste dagarna har jag...

♠ Gosat med regnbågshunden Harry
♠ Ätit så mycket nudelwok, friterad banan och sötsur sås (obs ej tillsammans) på buffé att jag nästan exploderade
♠ Sovit länge länge på mornarna
♠ Gått på skogspromenad i Örnsköldsvik och nästan trampat på en huggorm
♠ Beundrat utsikten
♠ Omgetts av fågelkvitter, gått runt i bara linne och nästan smält bort i solen
♠ Åkt på upptäcktsfärd i små samhällen runt skuleberget
♠ Sett de fina små gårdarna swisha förbi utanför bilfönstret och utbrustit "här kan vi bo!" säkert 10511 gånger
♠ Stannat till vid en liten strand där de här galningarna försökte fånga spigg i det "varma vattnet"
♠ Ätit rabarber-singoalla vid ett litet picknickbord
♠ Åkt upp till Umeå för att titta på en bil
♠ Och sedan kört den söderut – hurra! Känns som en dörr till oändligt med äventyr precis har öppnats.
♠ Åtevänt till Sundsvall där jag köpt nya skor + sockar med kaktusmotiv, sett på serier, packat som en tok och färgat håret. Ikväll åker vi till Gävle och imorgon kväll landar jag och han i Moldavien där vi får återförenas med Diana och Veronica *PEPPEN*

Hoppas ni mår bra och att ni får njuta av vårsolen.
 
 
 
 
Livsrapportering | |
#1 - - CJ:

Fint! Jag bodde i Ö-vik för några år sedan, mysig stad. :)

Svar: Visst är det?! Himla mysigt faktiskt, och höga kusten är ju otroligt vackert. Fast jag gillar nog områdena runt omkring mer än själva stadskärnan :)
Thea

#2 - - Lili:

Låter jättemysigt och regnbågshunden Harry är verkligen dundersöt!

Svar: Det var det också, och harry är så himla fin verkligen!
Thea

Upp