Nu finns jag lite överallt


Länge har behovet att få lite ordning på livet grott i mitt bröst. Jag behöver tydliga kategoriseringar, en inriktning, ett syfte. En röd tråd, helt enkelt. Därför kommer det här i fortsättningen bara att fungera som dagbok. Kravlös uppdatering med både mobil och dator om allt jag gör, känner och tänker. Sånt jag vill kunna titta tillbaka på, precis som jag gör med alla mina tidigare bloggar. Ett digitalt litet album fyllt med minnen. Fika med vänner, resor, allt vanlig och ovanligt som dagarna för med sig.

Min kreativa sida måste få utlopp på andra sätt.
Jobbmässigt har den fått existera på min hemsida och på min facebooksida.

Mitt skapande; spontana självporträtt blandade med inredningsdrömmar, dikter och allt annat kul jag kommer på, har fått en egen liten sida här.
Följ gärna med dit också, jag har massor med roligt på gång.

xoxo
 
Livsrapportering | |
#1 - - Lili:

Superfin bild och spännande med uppdelningen! Jag följer efter.

Svar: Tack så mycket, och vad fint att höra!
Thea

Upp