Västerbotten

Titta vad bra present jag fick av Jonathan! Bläck!
Det är ganska precis två år sedan mormors handstil tatuerades på vänster biceps och kvinnotecknet tog plats under huden på mitt avtryckarfinger. Sedan dess har jag funderat på my little ponys, tallar, späckhuggare, harry potter-citat och kartor.
Det blev det sistnämnda; konturen av mitt älskade älskade västerbotten och alla 15 kommuner ♥
 

Tycker om den så himla mycket, världens bästa present ♥
 
Livsrapportering | |
#1 - - Anonym:

Ååh, finns de någon chans att du skulle öppna dina gamla bloggar igen? Kommer ihåg vilka sommar samt goodfeelings man fick av att gå in på de gamla ☺️

Svar: Nej, tyvärr, jag vill ha dem låsta. Så känns det i nuläget i alla fall. Men om du är riktigt snäll kan du skicka ett mejl/pm till mig och så kanske du får användarnamn och lösenord :)
Thea

#2 - - Joré Dirgélaité:

men åh så snygg!!

Svar: tack, är så himla nöjd!!
Thea

Upp