Livsrapportering

1. Älskar när vägarna ser ut såhär när jag ska ut på mina uppdrag 2. Onsdagsmiddag som inneboende hos Maria! Enkelt, lyxigt, gott! 3. Belöningen när en stiger upp 03.47 för ett reportage på bageri. 4. Hur jag ser ut på jobbet (och ungefär alla annan tid också, om en ska vara ärlig).

Här inne ekar det tomt medan hela världen brinner och allt känns hopplöst. Har spenderat några välbehövliga dagar i inlandet på diverse jobbuppdrag och nu tror jag att lite energi har hunnit lagras under min vinterbleka hud. Hjärtat bultar inte lika hårt i alla fall, och gråten rosslar inte riktigt i vartenda andetag. Det kommer bli bra. Och vi ses alldeles snart igen!
Livsrapportering | |
#1 - - Frida:

Men hallå du så himla himla fint med snö? Tappar alltid andan av dina bilder, de är så fridfulla, så mysteriska, så maffiga, så känslosamma. Och det plus snö? Ramlade nästan ned på golvet och fick be om doftsalt. Och du, tycker det är fint att veta att det är bättre, även om jag inte vet vad som var sämre. Kram på dig <3

Svar: Alltså, tusen tusen tack. Blir alltid så himla varm i hjärtat av dina kommentarer Frida! Och ja, det känns verkligen fint att det har vänt (eller i alla fall stannat av). Önskar jag kunde formulera det i text, för det är så skönt att skriva av sig, men är inte riktigt där ännu. KRAM! <3
Thea

Upp