Foxy

det droppar från taken och jag fyndar en skjorta på second hand. den har samma färg som vårhimlen och matchar perfekt till fräknar och pastellskiftande hårtoppar.
längst ut på kragspetsarna sitter små handsnidade rävar, en present från min partner och bästa vän. vill ha dem på mig hela tiden, så kragar är högprioriterade när jag söker efter plagg som passar de stigande temperaturerna.
älskar när kläder och mitt hår blir en perfect match, hur de skiftar och glänser ikapp i dagsljuset.
i helgen lyckades jag gräva fram en favoritkjol också. tänker att den ska få följa med till stockholm i helgen, på jakt efter nya kragar för mina små foxes att sitta på. och just det, vi ska ju bo på slott också. så fint det kommer bli.
 
vad ska ni göra i helgen?
Livsrapportering | |
#1 - - Hemma Hos Felicia:

ååh så fint och sött!! :)

Svar: men åh, tack! :)
Thea

#2 - - Amanda CL:

så fin skjorta och fint hår (det jag ser av det) :)

jag har inga planer inför helgen ännu :)

Svar: men åh, tack du! :)
det låter himla fint ändå, tänk vad lätt att tacka ja till ett äventyr (eller att bara njuta länge av sängen på morgonen och av att inte ha någonting alls att passa!). hoppas den blir bra, hur som helst :)
Thea

#3 - - Sarah:

De e alltid kul o fynda :)

Svar: verkligen! speciellt på second hand, när det bara finns "en av varje", hehe. love the challenge :)
Thea

#4 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så snyggt

Svar: tack!
Thea

#5 - - Veronica Jonsson:

Sån Wes Anderson-känsla på första bilden!!

Svar: well, thank you darling <3
Thea

#6 - - Daniella Caspian:

åhhhh vad fint. <3 i helgen ska jag dricka vin och titta på game of thrones.

Svar: visst?! är så nöjd. åh vad fint det låter <3
Thea

#7 - - joré:

men hallå hur söta?? *-* håller för övrigt med om att skjortan passar helt otroligt fint till ditt hår. perfect match!!

Svar: men åh, tack!!
Thea

Upp