Du vet väl om att du är värdefull

I januari kom mitt andra kusinbarn till världen och igår var det dags för dop! Jag har känt mig väldigt trött den senaste tiden, så det var himla fint att främst få vara där som släkt och vän, men jag kunde självklart inte låta bli kameran helt och hållet; det finns ju så många fina ögonblick att försöka spara.
Efter cemermonin dansade storasyster Lotta loss i sin nya fina klänning innan vi begav oss till en mysig lokal i närheten för fika, bebisgos och presentöppning!
Och vilket fika sedan. Skojar inte när jag säger att jag i princip aldrig mer kommer behöva äta. Det var drycker i alla möjliga temperaturer och smaker, oändligt med bröd och pålägg, ett bord fyllt med ostar, kex, frukt och tillbehör och slutligen kronan på verket; kakbordet. Ja, ni ser ju själva. Himmelriket.
När alla halvt ätit ihjäl sig blev det dags för dopgåvorna. Lotta tog sin an uppdraget med stor entusiasm. Ärligt talat var hon dopets kanske viktigaste person bortsett från dopbarnet själv; det var faktiskt Lotta som även ansvarade för att hälla upp dopvattnet.
I paketen fanns böcker, gosedjur, smycken och fotografier. Så himla mycket fint tyckte jag, och så mycket som var genomtänkt.
Av oss fick hon en gul minikånken, till livets alla äventyr. Jag tyckte också otroligt mycket om boken "min delfinsaga", där beställaren själv fått välja namn på karaktärerna i sagan. Givetvis var Klara hjälten i boken!

Nu ska jag avrunda min blixtvisit i Västerbotten med att andas på altanen. Hoppas allt är fint med er ♥
Livsrapportering | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fina bilder

Svar: tack så mycket :)
Thea

#2 - - Jessica Claesson:

Åh vilka härliga bilder! :D

Svar: tusen tack! :)
Thea

Upp